Szukaj na tym blogu

czwartek, 20 lipca 2017

Drip cake - kapiące słodkości na weselnym torcie

Drip Cake


Ostatnio jedna z moich ulubionych cukierni zamieściła zdjęcie przepysznie wyglądającego torcika utrzymanego w stylu "drip cake". Totalnie mnie urzekł <3 a ociekający po nim karmel sprawiał, że zrobiłam się od razu głodna :D Jednak zamiast pałaszować łakocie, postanowiłam Wam nieco przybliżyć ten, coraz częściej pojawiający się na salonach, trend w zdobieniu tortów. 
Drip cake czyli w dosłownym tłumaczeniu kapiący tort. Ten sposób dekorowania nie jest nowością w cukiernictwie, ale na pewno jedną z nowości na polskich weselnych stołach i ciekawą alternatywą dla tych, którzy szukają ciekawych pomysłów.


Cukiernia Karpicko, Foto: Ania Dymek Photography



Wypieki tego rodzaju są bardzo dynamiczne, gdyż wprawdzie już zastygła czekolada, lukier czy karmel sprawiają wrażenie ciągle spływającej lawy po zboczach pysznego ciasta. Pięknie prezentują się w połączeniu z żywymi kwiatami, dzięki nim  w prosty sposób możecie nawiązać do ogólnego wystroju waszego wesela.

cotswoldcakekitchen.co.uk
google

Czekolada użyta do ozdoby tortu może być deserowa, mleczna czy biała. Lukier także możecie wybrać w kolorze białym lub jakimkolwiek innym (dzięki Bogu za barwniki spożywcze :D ), tak aby jak najbardziej pasował do waszego tematu przewodniego.
Do dekoracji oprócz kwiatów możecie poprosić o wykorzystanie owoców czy makaroników, które idealnie wkomponowują się w eleganckie aranżacje. 

Beverly's Bakery



Cake me pretty

Cordy's Cake
cudne.pl


Cukiernia Karpicko, www.agabondyra.pl


Google
Wool Worths
Google
Ann Tafel
Wedding Play Book

Mrquerite Cakes



pretacake.co.uk

Unbirthday Bakery


A Wy zrobiliście się głodni? :D

3 komentarze:

  1. Świetnie wyglądają te torty weselne. Mam szczęścia bo jeszcze trochę zostało do naszego ślubu ( na razie obrączki wybieramy) więc temat uzgodnienia tortu jest jeszcze przed nami. Chyba któryś z powyższych zagości na moim weselu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się czymś Cię zainspirować :) Powodzenia w ślubnych przygotowaniach :)

      Usuń
  2. Doskonale prezentują się te torty. Bardzo podobają mi się kompozycje właśnie w takim stylu. Uważam, że idealnie pasują na weselny stół i dodają mu uroku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się ta strona - Polub Nas

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

źródła

Staram się pod każdym ze zdjęć zamieścić źródło, z którego ono pochodzi. Częściowo może to Wam pomóc w odnalezieniu miejsca, gdzie możecie zamówić np. zaproszenie, które Wam się spodobało.

Zdjęcia są głównie inspiracją, więc nie mam pojęcia czy firmy kryjące się w źródłach są godne polecenia czy nie. Polecam, więc przed zamówieniem poczytać opinie :)

www.google.com (dla tych, do których nie udało mi się znaleźć właściciela)

Jeśli znalazłeś tu swoje zdjęcie i pod nim niewłaściwe źródło. Napisz do mnie, a szybko to naprawimy:)