Szukaj na tym blogu

piątek, 9 maja 2014

Organizer ślubny - porównanie

...................................................................................

Organizer Ślubny


Ślub to wielkie organizacyjne przedsięwzięcie. Wielu z nas nie wie od czego zacząć, gdzie pójść, co zrobić, czego szukać. Z pomocą przychodzą nam organizery ślubne, a jest ich coraz więcej. Do wyboru mamy dwie wersje. Tradycyjną, papierową w formie zeszytu lub bardziej nowoczesną w postaci pomocników online. Wiele z nich jest bezpłatnych, choć w niektórych za rozszerzenie funkcji lub dodatki trzeba zapłacić, a za niektóre po prostu trzeba zapłacić. Kwoty nie są bajońskie, ale kwestię czy warto wydać te kilka (kilkadziesiąt) złotych, pozostawiam do indywidualnego rozpatrzenia. Coś co nie wymaga zastanowienia, to stwierdzenie, że zarówno jedne jak i drugie mają wiele zalet. 


Klasyczny kołozeszyt (np. Notatnik panny młodej) poza dużą dozą porad, jest fantastycznym podręcznym pomocnikiem podczas wędrówek po urzędach, salach czy innych usługodawcach. Ma miejsce na notatki oraz wygodne kieszonki, do którego możesz schować niezbędne dokumenty. Może być także piękną pamiątką.

Wirtualne organizery natomiast mają dodatkowe  funkcje w postaci kalkulatora, możliwości stworzenia Waszej osobistej strony www czy prowadzenie statystyk listy gości (m.in. grupowanie, podliczanie potwierdzonych i niepotwierdzonych gości, noclegów dla nich). Jednak jeśli nie masz wygodnego tabletu to możesz mieć problem z zabraniem lub korzystaniem z takiego pomocnika poza domem. 

Wszystko, więc zależy od Twoich potrzeb i przyzwyczajeń. Stworzyłam małą (no dobra całkiem sporą:)) tabelę porównawczą kilku dostępnych organizerów. Cztery z nich to pomocniki online, plus jeden "książkowy". Moja ocena końcowa jest subiektywna, więc oczywiście nie każdy musi się z nią zgadzać.

Do zestawienia wybrałam:

Notatnik Ślubny ze strony www.wyjdzzamnie.pl





 Lista prezentów & Strony Ślubne na stronie www.zankyou.pl


Portal Ślubny - Ślub i Wesele z Pobieramy SięŚlubny organizer oraz Ślubna strona www na www.pobieramysie.pl

ślubOrganizator ślubny na stronie www.slubowisko.pl




Notatnik panny młodej, do kupienia na www.notatnikpannymlodej.pl


Obecnie znalazłam dwa popularne notatniki papierowe. Notatnik Panny Młodej oraz Organizer Ślubny MyMission (www.mymission.pl).
W zestawieniu użyłam jednego z nich, ale absolutnie nie faworyzuje, bo nie miałam przyjemności fizycznie przyjrzeć się tym publikacjom. Jeśli będę miała taką możliwość to postaram się napisać porównanie obu wersji.



A oto moje zestawienie:



3 komentarze:

  1. O, jak już . padnie na kolana(mam nadzieję, że nie prędko) to już będę wiedziała gdzie zajrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szykujesz się do ślubu P.?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak podajesz adresy stron internetowych to przydałyby się do nich hiperłącza, żeby nie musieć ich kopiować i dopiero otwierać w drugiej karcie :) Byłoby to duże ułatwienie.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się ta strona - Polub Nas

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

źródła

Staram się pod każdym ze zdjęć zamieścić źródło, z którego ono pochodzi. Częściowo może to Wam pomóc w odnalezieniu miejsca, gdzie możecie zamówić np. zaproszenie, które Wam się spodobało.

Zdjęcia są głównie inspiracją, więc nie mam pojęcia czy firmy kryjące się w źródłach są godne polecenia czy nie. Polecam, więc przed zamówieniem poczytać opinie :)

www.google.com (dla tych, do których nie udało mi się znaleźć właściciela)

Jeśli znalazłeś tu swoje zdjęcie i pod nim niewłaściwe źródło. Napisz do mnie, a szybko to naprawimy:)