Szukaj na tym blogu

niedziela, 5 października 2014

Naked Cake - Nagie Torty Ślubne

Kremy, polewy cukrowe, czekolada, marcepan - wszystkie łakocie, w których zazwyczaj toną ciasta, torty i ciasteczka. Ciężkie tradycyjne ślubne wypieki, polane, obłożone lub obtoczone w słodkościach powoli ustępują miejsca nowemu trendowi - naked cake.

Nagie torty, bo tak brzmi dosłowne tłumaczenie, są to ciekawe ciasta, pozbawione sztucznej lukrowej otoczki. Co je wyróżnia? Przede wszystkim to, że widać w nich wszystkie warstwy zarówno ciasta jak i kremu, które nie są niczym pokryte.

Trochę biednie? Niezbyt elegancko? Niech Was jednak nie zwiedzie ta skromność, bo co jak co, ale skromne to te torty nie są. Dzięki bogatym dekoracjom z owoców, pojedynczych kwiatów czy nawet bukietów zyskują zupełnie nowy wymiar.

Wypieki te przypadną do gustu na pewno wszystkim tym, którzy cenią sobie naturalność, lekkość, a zarazem rustykalny klimat. Brak sztucznych lukrów, zbędnych barwników i innych dodatków powinno też przekonać fanów zdrowego żywienia.

A Ty zdecydowałabyś się na taki tort?

..............................................................................

Naked Cake


aisleperfect.com
www.stylemepretty.com

storyboardwedding.com

leahqueenofcakes.wordpress.com

www.popcornphotography.com.au

superfinebakery.com

storyboardwedding.com

carolineplusben.com

www.cassidytuttle.com

storyboardwedding.com

yourdivinemoment.blogspot.com

leahqueenofcakes.wordpress.com

www.bakermama.com


Internet

brisbaneweddingweekly.com.au

Internet


lover.ly




4 komentarze:

  1. Szczerze, to miałem trochę inne oczekiwania po przeczytaniu tytułu posta...
    xxkwd :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe przykro mi, że Cię rozczarowałam :) ale musisz przyznać, że niektóre naprawdę są ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze? Te mi się dużo bardziej podobają niż te wymyślne pokryte toną kremu lub lukru plastycznego. Mają to coś. W końcu liczy się wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem zwolenniczką naked cake w 100%. One mi się strasznie podobają. Najlepsze w nich jest to, że pasują do stylu boho, rustykalnego oraz glamour jeśli chodzi o styl wesela. My chcieliśmy na swój ślub właśnie naked cake i Pani z cukierni zaproponowała nam wersję z kwiatami i jadalnym złotem. Nasz tort ślubny był idealny w smaku i wyglądzie.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się ta strona - Polub Nas

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

źródła

Staram się pod każdym ze zdjęć zamieścić źródło, z którego ono pochodzi. Częściowo może to Wam pomóc w odnalezieniu miejsca, gdzie możecie zamówić np. zaproszenie, które Wam się spodobało.

Zdjęcia są głównie inspiracją, więc nie mam pojęcia czy firmy kryjące się w źródłach są godne polecenia czy nie. Polecam, więc przed zamówieniem poczytać opinie :)

www.google.com (dla tych, do których nie udało mi się znaleźć właściciela)

Jeśli znalazłeś tu swoje zdjęcie i pod nim niewłaściwe źródło. Napisz do mnie, a szybko to naprawimy:)