Szukaj na tym blogu

niedziela, 18 maja 2014

Suknie ślubne w stylu średniowiecznym

W tym roku nadal króluje moda na styl vintage. Moda tworzy nowe nurty, ale lubi też czerpać inspiracje z dawnych epok. Postanowiłam przeprowadzić Was przez wieki, a może któraś znajdzie swój wymarzony styl gdzieś w historii.

Niedawno jedna z czytelniczek poprosiła mnie o propozycje sukni w stylu tolkienowskim, które silnie nawiązują do mody wieków średnich. Zacznę, więc od środka i to dosłownie, bo od średniowiecza, bo to tam podobno można doszukiwać się początków typowej sukni ślubnej.  

Stroje z tego okresu, charakteryzują się mocno dopasowaną, sznurowaną górą sukni aż do linii bioder z rozszerzającym się dołem (bez koła) oraz długim rękawem, również rozszerzanym. Doskonałm uzupełnieniem średniowiecznej sukni jest płaszcz, najlepiej z kapturem, także w kolorze białym. 

Tak, więc miłej wycieczki w przeszłość...


.......................................................................................................

Suknie w stylu średniowiecznym


www.lindsayfleming.com




Orlaith
www.lindsayfleming.com
www.lindsayfleming.com



www.lindsayfleming.com

www.lindsayfleming.com



www.lindsayfleming.com
www.rivendellbridal.com
www.faeriebrides.com

Suknia ślubna stylizowana   na średniowieczną + płaszcz
 fot. M. Salachna, www.cantastudio.com.pl
www.rivendellbridal.com
www.rivendellbridal.com
www.faeriebrides.com


Cudny płaszcz na chłodniejsze dni.

www.ergosupply.com

6 komentarzy:

  1. Piękne bajkowe suknie modelki wyglądają jak księżniczki Sukienki są bardzo romantyczne i zwiewne po prostu ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie tego typu suknia mi się wymarzyła. Kurcze wchodzenie na twojego bloga grozi rozmarzeniem. Ślub dopiero za jakiś, dłuższy czas, a ja już mam mnóstwo pomysłów must have. :) Ach my baby.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miło mi to słyszeć (czytać;)). Pomysły trzeba kolekcjonować, tak aby potem moża było wybrać te najwłaściwsze dla Waszego wymarzonego dnia, więc nigdy ich za dużo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mam pytanie, jak ubrać pana młodego do tego typu stroju ?? :)

      Usuń
  4. Już niedługo pojawi się artykuł o męskiej garderobie, mam nadzieję, że coś podpowie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. znacie miejsce, gdzie można coś takiego zamówić?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się ta strona - Polub Nas

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

źródła

Staram się pod każdym ze zdjęć zamieścić źródło, z którego ono pochodzi. Częściowo może to Wam pomóc w odnalezieniu miejsca, gdzie możecie zamówić np. zaproszenie, które Wam się spodobało.

Zdjęcia są głównie inspiracją, więc nie mam pojęcia czy firmy kryjące się w źródłach są godne polecenia czy nie. Polecam, więc przed zamówieniem poczytać opinie :)

www.google.com (dla tych, do których nie udało mi się znaleźć właściciela)

Jeśli znalazłeś tu swoje zdjęcie i pod nim niewłaściwe źródło. Napisz do mnie, a szybko to naprawimy:)