Szukaj na tym blogu

piątek, 15 sierpnia 2014

Jedna suknia ślubna - wiele możliwości

Każda kobieta, która ma za sobą już jakieś przymiarki sukien ślubnych, miała ten dylemat. Podoba mi się, ale... Właśnie to "ale", ale mogłaby mieć inny dekolt, mocniej zasłonięte lub odsłonięte plecy czy ramiona, mogłaby być dłuższa, mogłaby mieć tren, a najlepiej żeby w kościele była w stylu księżniczki, a na wesele była wygodna i nie krępująca ruchów. Można by tak wymieniać bez końca. 

Projektanci jednak nadal nas zaskakują i próbują jak najbardziej sprostać naszym wymaganiom, czasem wręcz wydającym się graniczyć z cudem. Niedawno przedstawiłam Wam kolekcję hiszpańskiej marki Rosa Clara, nie była to jednak cała kolekcja. Zostawiłam coś na dziś. mianowicie suknie wielofunkcyjne. O ile pewne zmiany jest łatwo wprowadzić - dodanie kwiatu do pasa czy bolerka, tak zmiana długości sukni jednym ruchem jest już większym wyzwaniem. 

Oto propozycje magicznych sukien 2 w 1.


..................................................................
Koronkowe Bolerko zapinane z Tyłu






Wiele kobiet zakochuje się w jakimś modelu sukni, ale ma jeden problem - nie lubi swoich ramion. Są zbyt pulchne, masz na nich tatuaż, który nie do końca pasuje do Twojego wymarzonego looku na ten dzień lub masz problem ze skórą w tym miejscu. Nie ma obecnie prostszego sposobu na ich zasłonięcie jak eleganckie bolerko zapinane z tyłu. Wygląda jak integralna część sukni, a jednak można ją w prosty i szybki sposób zdjąć lub założyć w zależności od upodobania. Do tego stwarza wrażenie, jakbyś miała dwie suknie na ten dzień.








 Bolerko również sprawdzi się w przypadku zbyt głębokiego wycięcia na plecach. Odpowiednio dobrane może np. na czas ceremonii w kościele zasłonić nadmiar nagiego ciała. 


..................................................................
Transparentny Dekolt


Transparentna góra idealnie sprawdzi się dla kobiet, które niezbyt pewnie czują się w głębokich dekoltach. Jest to jednak rozwiązanie na stałe, nie jest możliwe jego odpięcie, gdyż materiał jest wszyty w suknie. Usunięcie go w wielu przypadkach jest możliwe, ale nie na zasadzie szybkiego odpięcia. Możliwe może być jednak np. następnego dnia odczepienie go i zmienienie wyglądu sukni na sesję ślubną. Pamiętaj jednak, że jeśli nie chcesz tej zmiany na stałe, dopytaj o szczegóły i możliwości zmian w swoim salonie sukien. 












..................................................................
Zmiana jednym Ruchem


A teraz czas na najlepsze, jak szybko zmienić suknię z księżniczki na dopasowaną? Wystarczy odpiąć spódnicę. Jeśli podczas ceremonii ślubnej chcesz kreację z rozkloszowanym dołem - proszę bardzo. Na przyjęciu nie będzie Ci wygodnie w obszernej sukni, odepnij wierzchnią warstwę spódnicy i pozostań w koktajlowej wersji. 

















A może odpinany tiulowy tren do sukni?



..................................................................
Drobny Detal


Model Ci się podoba, ale czegoś Ci w nim brak? Może wystarczy lepsze podkreślenie talii paskiem lub dodanie ozdobnego kwiatu, aby suknia stała się tą wymarzoną?





źródło: www.rosaclara.es

6 komentarzy:

  1. Mnóstwo pięknych inspiracji na tą jedyną suknię w życiu ;) Marzy mi się suknia ślubna w stylu boho <3 W takim też stylu chcę mieć udekorowaną salę, dlatego oby się wszystko udało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo śliczna biała sukienka, ale osobiście zdecyduję się raczej na kolorową suknię ślubną. Bardzo mi się podoba suknia różowa, moja wymarzona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale piękne propozycje ;) Dla mnie kolorowa sukienka zdecydowanie odpada. Nie jestem, aż tak odważna. Zdecydowanie stawiam na białą, długą sukienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja natomiast mam problem z sukienką ślubną, ponieważ nie należę do tych najszczuplejszych kobiet ;/ No, ale mam nadzieję, że w końcu znajdę tą jedyną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Olu, już od dawna zbieram się do napisania postu o sukniach plus size, bo sama byłam i jestem z tych "mięciusich". Ale na teraz mogę ci tylko powiedzieć, że nie daj sobie wmówić, że taki i taki model jest dla ciebie, bo tylko on wygląda dobrze na większej osobie. Oczywiście kroj jest ważny, ale ty sama na pewno wiesz jaki dekolt ci pasuje, czy długość rękawa lub jego zupełny brak. Czasem trzeba pomierzyć kilka nawet nieco przymalych sukien żeby sprawdzić co sprawia, że pojawia się ten błysk w oku. Suknia będzie tak dobrze na Tobie wyglądała jak bedzbędz się w niej dobrze czuła 😀
      P.S. Ja przy rozmiarze 48/50 zdecydowalam się na suknie bez ramiączek i z falbanami hehe i wyglądałam naprawdę zjawiskowo ( i to nie tylko moje zdanie hehehe), więc wszystko jest dla wszystkich tylko odpowiednio dobrane 😁

      Usuń
  5. Jeden mały detal w sukience, a zmienia wszystko. Wystarczy odpiąć tren i z księżniczki mamy minimalistyczną sukienkę. Zwłaszcza na pierwszych zdjęciach, kiedy do sukienki dodane zostały tylko koronkowe rękawki, sukienka prezentuje już się całkiem inaczej. Świetnie!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się ta strona - Polub Nas

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

źródła

Staram się pod każdym ze zdjęć zamieścić źródło, z którego ono pochodzi. Częściowo może to Wam pomóc w odnalezieniu miejsca, gdzie możecie zamówić np. zaproszenie, które Wam się spodobało.

Zdjęcia są głównie inspiracją, więc nie mam pojęcia czy firmy kryjące się w źródłach są godne polecenia czy nie. Polecam, więc przed zamówieniem poczytać opinie :)

www.google.com (dla tych, do których nie udało mi się znaleźć właściciela)

Jeśli znalazłeś tu swoje zdjęcie i pod nim niewłaściwe źródło. Napisz do mnie, a szybko to naprawimy:)